Tisztelt Riskonline!Tavaly előtt váltottam kötelező biztosítást a Netrisken és az Uniqa kötelezőt választottam. A második negyedévre vonatkozó csekket nem kaptam meg az Uniqától, amit én április elején jeleztem a Netrisk felé, de telefonon nem tudtam felhívni őket, mert nem vették fel, ezért e-mailt küldtem nekik. Sajnos semmilyen válasz nem érkezett, ezért még egyszer írtam nekik, melyben ismét kértem őket, hogy intézzék el, hogy kapjak csekket, de erre sem kaptam választ. Ezek után júniusban kaptam egy levelet az Uniqától, hogy megszűnt a szerződésem és kössem vissza hozzájuk, úgy hogy fizessek meg valami hihetetlen összegű "fedezetlenségi díjat". Érdeklődnék, hogy ilyenkor mit lehet tenni? Természetesen sem a Netrisk, sem az Uniqa nem fizeti ki azt az összeget amit nekem most be kell fizetnek, hogy lehessen biztosításom...
2011. július 22. péntek, 14:27:37